Veelbelovende Vooruitzichten - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Sanne en Arnoud - WaarBenJij.nu Veelbelovende Vooruitzichten - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Sanne en Arnoud - WaarBenJij.nu

Veelbelovende Vooruitzichten

Blijf op de hoogte en volg Sanne en Arnoud

12 September 2015 | Nederland, Tilburg

Op een avond in januari klikten we op 'verzenden'. De tickets naar New York waren officieel geboekt. Over bijna 9 maanden zouden we echt weer terug naar Amerika gaan. Al tijden hadden we gespaard en bijna elke week hadden we het erover welk deel van Amerika we 'de volgende keer' zouden gaan bezoeken. Maar opeens waren de tickets gekocht: New England 2015 gaat het worden.

De plannen waren echter nog vaag: "we gaan ongeveer een rondje langs New York, Boston en Toronto doen, en Arnoud wil bierproeven in Spencer". In de loop van de maanden hebben we veel gelezen, opgezocht, routes afgelegd op Google Streetview en een zeer nuttig colaatje gedronken met Luc Jeurissen, die als ervaren Amerikareiziger ons alle verborgen plekken van New England kon onthullen.

Nu is het dan zover: de koffers zijn gepakt, de tickets zijn geprint en ook wijzelf zijn er helemaal klaar voor. Morgenochtend vertrekken we voor 3,5 week naar de Verenigde Staten en Canada. Tot woensdag zullen we in New York verblijven, daarna halen we onze huurauto op en beginnen we aan onze nieuwe Robuuste Roadtrip, deze keer door New England en het zuiden-oosten van Canada.

Op deze blog zullen jullie op de hoogte houden van onze belevenissen, zodat jullie vanaf de achterbank van 'Gijsje II' mee kunnen kijken.

• 12 September 2015 - 17:54

Renee:

Lieve Sanne en Arnoud,

Ik wens jullie een schitterende reis. Mooie ontdekkingen. Bijzondere ontmoetingen. Eem goed en veilige reis en ik hoop dat je van ieder moment dat je dit samen mee maakt zult genieten.
    Ik kijk uit naar de reisverslagen.

• 15 September 2015 - 22:23

Jacqueline Zwegers:

Hey Sanne en Arnoud, spannende dag morgen. Veel plezier met jullie roadtrip ! Ik ben benieuwd naar jullie volgende verslag. Enjoy ! Groetjes