De Kolossale Koffer - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Sanne en Arnoud - WaarBenJij.nu De Kolossale Koffer - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Sanne en Arnoud - WaarBenJij.nu

De Kolossale Koffer

Door: robuusteroadtrip

Blijf op de hoogte en volg Sanne en Arnoud

22 Juli 2012 | Nederland, Schiphol

Daar zitten we dan, apart van elkaar op twee reusachtige vliegvelden: Sanne op Brussel Zaventem en Arnoud op Schiphol. Na maanden van voorbereiden, plannen, uitzoeken, visastress en vooral heel veel voorpret, gaat het vandaag dan toch echt gebeuren. Om half 12 zal Sanne vertrekken richting het westen, met overstappen op Philadelphia en Chicago (dan is ze daar alvast maar geweest). Arnoud vertrekt twee uur later en heeft slechts een overstap op Detroit. Niet echt een leuk vooruitzicht om apart te reizen, maar het kon niet anders. Gelukkig komen we ongeveer tegelijk aan in Austin: rond 7u op de Nederlandse morgen zullen herenigd zijn in het hopelijk mooie, maar sowieso bloedhete Texas. Temperaturen van rond de 37 graden overdag en 24 graden 's nachts zijn beloofd. Onnodig te zeggen is dat onze koffer slechts één dun truitje bevat.
Straks eerst de douane door, in Nederland en later ook in Amerika. We zijn Israelische toestanden gewend, dus dan kan alles meevallen. Daarna ligt het land voor ons open; de reis langs Austin, San Antonio, New Orleans, Memphis, Nashville, Washington DC en New York staat nu echt op het punt van beginnen.

We hebben er zin in!

• 22 Juli 2012 - 10:07

Jaelle:

Woeh wat leuk! :D Een reisverslag. Ik houd jullie in de gaten, hoor ;). Veel plezier!

• 22 Juli 2012 - 10:31

Kees:

Heb een goede vlucht en blijf maar van de broodjes met naald af.. snie echt gezond...

• 23 Juli 2012 - 12:49

Jeroen: